Stále častěji využíváme chytré telefony či tablety pro vyhledávání aktuálních a důležitých informací. Proto jsme na začátku roku 2014 spustili první verzi mobilního webu pojišťovny Allianz.
Druhá verze mobilní webu obsahuje kromě produktových informací například formulář “Stav události” s výpisem aktuálního stavu řešení události s možností vložení fotografie ke škodě/újmě. Vyhledávání poboček, poradců a smluvních servisů využívá Google mapy. Detailnější představení mobilního webu a jeho funkcionalit naleznete v následujícím článku.
Homepage - rozcestník hlavních stránek
Hlavní rozcestník obsahuje nejvíce navštěvované stránky s nejčastěji prováděnými úkony (vyhledání poboček, nahlášení události, informace o stavu smlouvy…).
Uživatel má k dispozici produktové informace, vyhledávání poboček a obchodních zástupců, smluvních servisů, kontaktní údaje, informace o stavu události a smlouvy či možnost kontaktování pojišťovny pomocí formuláře.
Z každé stránky je možné pomocí tlačítka telefonu v záhlaví přímo volat informační linku Allianz.
Stav události a zaplacenost pojistky
Zjištění stavu nahlášené události.
Možnost přidání fotografie k události nebo vložení poznámky/komentáře pro likvidátora.
Zabezpečený přístup zalogováním přes formulář.
Kontrola stavu zaplacenosti pojistné smlouvy.
Možnost zjištění přeplatku/nedoplatku na smlouvě.
Pobočky a poradci
Vyhledávání obchodních zástupců a poboček (kontaktních míst) s detailním zobrazením kontaktních informací, nabízených produktů, otevíracích hodin a dalších užitečných informací.
Klienti mohou ocenit vyhledávání poboček a poradců přes zjištění polohy a nabídnou se nejbližší pobočky a poradci v místě hledání.
Druhé vyhledávání funguje na základě zadaných parametrů (město, ulice, jméno). Zobrazení výsledku na mapě Google.
Naplánování cesty.
Závěr
Mobilní web Allianz umožnil klientům rychlejší orientaci a nalezení požadovaných informací. Denně přes mobil přijde na web přes 300 uživatelů a stráví zde necelé 3 minuty. Jak se mobilní verze webu líbí vám?
Přečti si taky
16
.
4
.
2024
|
#
Vzdělávání
#
Back & Biscuits
Back&Biscuits zdvihli hozenou rukavici a slaví první desítku! 🎈
PŘEČÍST ČLÁNEK
9
.
4
.
2024
|
#
Edukace
#
HR
#
Life
#
Práce v Etneteře
Cvičení dělá mistra. Jak se vzděláváme v Etneteře 📚
PŘEČÍST ČLÁNEK
4
.
4
.
2024
|
#
Techlife
Kustomize: For those who dont like double braces ☁️
PŘEČÍST ČLÁNEK
14
.
3
.
2024
|
#
Front & Cookies
Wrappovat či ne-wrappovat: Řešení udržitelnosti ve vývoji React aplikací 🌯
PŘEČÍST ČLÁNEK
1
.
3
.
2024
|
#
Pomáháme
#
Práce v Etneteře
Pokec & rada. Jak pomáháme dětem z dětských domovů 🫶🏼
PŘEČÍST ČLÁNEK
28
.
2
.
2024
|
#
Rozhovor
Máme KMENY aneb Jak jsme měnili týmovou strukturu 🪶
PŘEČÍST ČLÁNEK
23
.
1
.
2024
|
#
E-commerce
#
Edukace
Jak e-commerce transformuje náš svět 🤔
PŘEČÍST ČLÁNEK
20
.
12
.
2023
|
#
Front & Cookies
#
Frontend
#
Edukace
Otevřeli jsme naše Front&Cookies světu!
PŘEČÍST ČLÁNEK
2
.
11
.
2023
|
#
QA
Deníček QA testera: Konference HUSTEF & Challenge pro vývojáře 👀
PŘEČÍST ČLÁNEK
27
.
10
.
2023
|
#
FrontKon
#
Frontend
#
Konference
FrontKon pohledem našich frontedistů 👀
PŘEČÍST ČLÁNEK
29
.
8
.
2023
|
#
Práce v Etneteře
#
Life
Kancl vs. Kanáry? Odkud se pracuje lépe 🤔
PŘEČÍST ČLÁNEK
20
.
7
.
2023
|
#
Front & Cookies
Všechno, co chcete vědět o barvách v CSS 🎨
PŘEČÍST ČLÁNEK
14
.
7
.
2023
|
#
Pomáháme
#
ZŠ Žebrák
Popáté jsme dělali radost dětem ze ZŠ Žebrák 🧡
PŘEČÍST ČLÁNEK
30
.
6
.
2023
|
#
DevConf
#
Open source
#
Vzdělávání
DevConf 2023: „Deplojování" Middlewaru a smysl Open Source komunity
PŘEČÍST ČLÁNEK
21
.
6
.
2023
|
#
Sanitino
#
E-commerce
#
Etnetera E-commerce Framework
E-shop na více trzích? To jsou domény, měny, legislativa a PŘEKLADY 😉
PŘEČÍST ČLÁNEK
14
.
6
.
2023
|
#
Vzdělávání
„Stážista mě dostal pod tlak! 😅" aneb Studenti na praxi
PŘEČÍST ČLÁNEK
10
.
5
.
2023
|
#
Kódohraní
#
Jihlava
Kódohraní v Jihlavě: Když Fronteďáci dělají backend a naopak 😱