Menu

K čemu je personalizace vám? A k čemu vašemu zákazníkovi?

Hodně se o ní mluví, ale málo klientů ji skutečně realizuje. Nepropadněte dojmu, že rozesíláním newsletteru s oslovením jménem jste jí učinili zadost. Cílem personalizace je nabídnout zákazníkovi ten správný obsah, na tom správném místě, v ten správný moment. S loajalitou nakupujících poroste i váš obrat.

I v anonymních vodách internetu můžete svým zákazníkům nabízet stejný luxus a komunikovat s nimi jeden na jednoho napříč všemi kanály. Na různé scénáře personalizace jsme vyvinuli vlastní obecný nástroj Soyka vašim možnostem ve variantách:

  • Plnou verzi nástroje Soyka, který získává komplexní data o uživatelích a vytváří z nich uživatelské profily, obohacuje data pomocí dataminingových, doporučovacích a predikčních algoritmů a zajišťuje vlastní personalizaci v různých kanálech.

  • Soyka Eshop Booster je zvláštním řešením pro jednoduché nasazení personalizace na váš eshop, který obsahuje ověřené personalizační praktiky pro svět ecommerce.

Na základě zákazníkova uživatelského chování dokážete zjistit jeho opravdové potřeby přinést mu zcela unikátní obsah i nabídku. Na webu můžeme doporučovat obsah a zjednodušovat orientaci, v mailingu segmentovat uživatele nebo obohacovat webovou analytiku.