BUSINESS BRUNCH 04/2024

Role CDP v digitální transformaci

Customer Data Platform (CDP) představuje revoluční platformu, která umožňuje firmám snadno dosáhnout právě tohoto cíle - jak se však liší od tradičních systémů CRM a DWH? Jaké konkrétní výhody a výzvy přináší jeho implementace v praxi? Jak se optimálně napojí na stávající kanály? A má vlastně smysl se o jeho implementaci pokoušet?

O čem to celé bylo?

Rozdíly mezi CDP, CRM & DWH Komplexní přehled o tom, co přesně Customer Data Platform (CDP) je, jak se liší od tradičních systémů pro správu vztahů se zákazníky (CRM) a datových skladů (DWH). Prozkoumáme především klíčové funkce a jejich význam pro sběr, zpracování a aktivaci dat o zákaznících v reálném čase. - Jiří Štěpán (Etnetera Sense)

Mám zájem o záznam
Děkujeme za Vaši zprávu. Co nejdříve Vás budeme kontaktovat.
Nastala chyba při vyplňování formuláře. Zkuste jej vyplnit znovu, nebo se nám ozvěte přímo uvedený email.