Green:Code akceleruje digitální budoucnost vozů ŠKODA, nabídne špičkové uplatnění více než dvěma stovkám IT odborníků

6
.
1
.
2022

Na český IT trh vstupuje zcela nová společnost Green:Code, která je společným softwarovým podnikem Etnetera Group a ŠKODA AUTO. Propojuje 126 let zkušeností ŠKODA AUTO s výrobou prostředků individuální mobility a 25 let praxe Etnetera Group v oblasti softwarového vývoje. Smyslem Green:Code je rychlejší naplňování strategie NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030, která definuje cíle digitalizace vozů a produktů ŠKODA AUTO a patří mezi klíčové priority v rámci koncernu VOLKSWAGEN.

Strategická spolupráce obou firem je založena na dlouhodobém partnerství, v minulosti prověřeném řadou projektů a postaveném na vzájemné důvěře. Potvrzením je smlouva, kterou obě firmy podepsaly 5. listopadu 2021. V pětiletém výhledu definuje principy rozhodování i organizační strukturu, exkluzivní vývoj softwaru a služeb pro ŠKODA AUTOa také dlouhodobý nábor IT odborníků. Určující silou v Green:Code bude agilní kultura promítnutá do technologického vývoje i interního nastavení firmy.

Green:Code se stává preferovaným, společně řízeným podnikem, který přebírá to nejlepší z obou společností: exkluzivní vazbu na interní prostředí ŠKODA AUTO a otevřenou firemní kulturu Etnetera Group.

Vedení Green:Code se ujímají dva seniorní lídři z obou společností: jednatelem za Etnetera Group je Václav Bittner (LinkeIn) a jednatelem za ŠKODA AUTO je Marian Pavlík (LinkedIn). Jejich mnohaleté zkušenosti s vedením klíčových oddělení ve ŠKODA AUTO či zkušenosti s budováním startupů v rámci Etnetera Group jsou nezbytnými stavebními kameny také pro Green:Code.

Začínáme psát společný příběh ŠKODA AUTO a Etnetera Group, v němž kromě technologií nesmí chybět lidé. Nabídnout jim chceme nejen špičkové projekty, ale i otevřenou firemní kulturu, rychlý kariérní rozvoj a možnosti zaměřit se na práci, která je opravdu baví a otevírá
novou digitální dimenzi v automotive,
“ říká Václav Bittner, jednatel Green:Code za Etnetera Group.

Strategické plány společnosti Green:Code opíráme o ambiciózní cíle, ale také o odbornost, kvalitu a rychlost práce Etnetery, s níž nás spojuje práce na velkých projektech. Green:Code je zároveň jedinečnou příležitostí a mimořádnou výzvou spočívající ve vzájemném propojení firemních kultur agilní softwarové společnosti a korporátního prostředí ŠKODA AUTO,” říkáMarian Pavlík, jednatel Green:Code za ŠKODA AUTO.

V současné fázi se Green:Code soustředí na nábor špičkových IT odborníků. Ti se mohou už od letošního roku zapojit do vývoje prvních projektů a ovlivnit tak podobu softwaru, který budou používat miliony řidičů a zákazníků ŠKODA AUTO po celém světě. V českém IT prostředí se chce Green:Code stát synonymem otevřené firemní kultury a profesionality, s přátelskou atmosférou spojenou s touhou zlepšovat a inovovat.

Práci v Green:Code mohou v příštích pěti letech najít víc než dvě stovky IT odborníků všech úrovní, například softwaroví vývojáři a architekti, business analytici, designéři UX/UI a testeři. „Našimi požadavky na všechny kandidáty jsou chuť učit se a posouvat věci kupředu v agilním prostředí. Také schopnost pracovat v otevřené firemní kultuře, kde více než na pozici záleží na míře vlastní odpovědnosti. Ke Green:Code bude neodmyslitelně patřit férovost a týmový duch,“ říká Lenka Králová, HR manažerka Green:Code.

Nábor uchazečů o spolupráci startuje nejen na stránkách Green:Code, ale i na relevantních pracovních portálech, sociálních sítích nebo odborných IT fórech. Aktuální hledané pozice najdou uchazeči o spolupráci s Green:Code zde.

Kontakt pro média

Mgr. Rita Gabrielová

pr@greencode.cz

+420 702 174 103

Logo Green:Code ke stažení:

O Etnetera Group:

Společnost Etnetera Group je prostřednictvím společností Etnetera, Etnetera Motion, Etnetera Activate a Etnetera Sense zkušeným partnerem klientů při rozvoji digitální formy podnikání. Navrhuje a vyvíjí webová a mobilní řešení pro komunikaci se zákazníky a ecommerce, datovou a webovou analytiku a marketingovou automatizaci. Poskytuje konzultační služby v oblasti rozvoje e-commerce i agenturní full-service v oblasti kreativních komunikačních strategií zaměřených na brand building, influencer marketing, design nebo produkci obsahu. Její obchodní výsledek v roce 2020/21 před konsolidací činil 370 milionů korun.

O ŠKODA AUTO:

  • se v novém desetiletí úspěšně řídí strategií „NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030“;
  • usiluje o to, aby se do roku 2030 pomocí atraktivních nabídek ve vstupních segmentech a dalších modelů s elektrickým pohonem zařadila mezi pět nejprodávanějších značek v Evropě;
  • směřuje na pozici nejúspěšnější evropské značky v Indii, Rusku a severní Africe;
  • v současnosti nabízí zákazníkům 10 modelových řad osobních automobilů: FABIA, RAPID, SCALA, OCTAVIA, SUPERB, KAMIQ, KAROQ, KODIAQ, ENYAQ iV a KUSHAQ;
  • je už 30 let součástí koncernu Volkswagen, jednoho z globálně nejúspěšnějších automobilových výrobců
  • v koncernovém svazku samostatně vyvíjí a vyrábí vedle vozů také komponenty jako motory a převodovky;
  • provozuje tři výrobní závody v České republice; vyrábí v Číně, v Rusku, na Slovensku a v Indii, většinou prostřednictvím koncernových partnerství, dále také na Ukrajině ve spolupráci s lokálním partnerem;
  • zaměstnává celosvětově přes 43 000 pracovníků a je aktivní na více než 100 trzích.