(něco víc než) Recepční (M/F)

Etnetera Hub je podpůrný tým pro celou Etnetera Group. Staráme se o IT a kancelářské zázemí celé skupiny. Pečujeme o 3 patra moderních kanceláří v Holešovicích a přes 400 kolegů docházejících do kanceláří, ale i pracujících vzdáleně.

Hledáme člověka, který se stane plnohodnotným členem našeho týmu. Recepční u nás je srdce firmy. Kromě starosti o lidi je to ale i systematický organizátor, který má na starosti hladký chod celého prostoru a mnoha akcí, setkání a schůzek, které se v našich prostorách konají.

Pokud máš rád/a lidi, ale zároveň jsi pracovitý/á, organizovaný/á a oddanný/á tomu, co děláš, může to být tvoje příležitost.

Primárně hledáme na plný úvazek, ale jsme otevřeni dalším formám spolupráce.

Pokud máš zájem o zkrácený úvazek nebo jsi osoba hledající práci na doplnění (maminka na rodičovské, pan/í v aktivním důchodu, student/ka s flexibilním rozvrhem) - neváhej se ozvat, budeme hledat řešení.

Co bude tvoje práce zahrnovat?

  • samostatné vedení recepce a starost o návštěvy, schůzky, zasedací místnosti, příchozí telefonáty a emaily, kurýry
  • starost o zásobování a catering, pravidelné i ad hoc objednávky, vybírání dodavatelů
  • péče o prostory a jejich funkčnost - zasedací místnosti, kuchyňky, kávovary, květiny, starost o kvalitu služeb a spokojenost zaměstnanců, koordinace drobných provozních úkolů zajišťujících bezproblémový chod kanceláří
  • administrativa související s chodem firem - evidence smluv, správa vstupních karet, vyúčtování O2 tarifů, sledování nákladů souvisejících se spotřebou kanceláře, správa firemní datové schránky
  • koordinace či asistence při organizaci firemních a klientských akcí v prostorách kanceláře, komunikace s dodavateli, příprava a zajištění akcí
  • neustálé zlepšování - přinášení vlastních nápadů, hledání efektivnějších způsobů práce, předjednávání dodavatelů
  • proaktivní předcházení problémům dříve, než nastanou, nebo jejich aktivní řešení hned vzápětí

Co ti nesmí chybět?

  • schopnost přátelsky, ale zároveň profesionálně jednat se zaměstnanci i klienty, vyřízení telefonátu či přijetí návštěvy i v angličtině
  • systematičnost a organizační talent, spolehlivost a pečlivost
  • práce s počítačem - základní sada office nástrojů s excelem v čele je tvůj kamarád
  • multitasking - když máš víc úkolů najednou, umíš přepínat mezi aktivitami a udržet si přehled. Nestresuje tě to, ale nabíjí energií.
  • proaktivita a ownership mindset - nebojíš se převzít odpovědnost, hledáš řešení, ne “proč něco nejde”
  • “body navíc” za zkušenosti s event managementem a cit pro estetiku a pořádek - baví tě pořádat akce a dělat lidem v kanceláři hezké prostředí a radost


Co ti nabízíme?

  • smysluplnou práci, kde lidé umí ocenit, když děláš svou práci dobře
  • komplexní úkoly, které ti pomůžou získat zkušenosti a vyrůst i třeba u nás ve firmě
  • prostor tvořit Etneteru s námi - tvoje nápady se tady skutečně zrealizují
  • skvělý tým, prima šéfku, důvěru a odpovědnost
  • moderní prostředí kanceláří v Holešovicích, tělocvičnu
  • a benefity máme samozřejmě také -  25 dnů dovolené + 2 sick days, stravenkový paušál, příspěvek na multisport, káva a ovoce v kanceláři, příspěvek na dopravu, dovolenou nebo penzijko…
  • firemní akce všeho druhu co hrdlo ráčí
  • pracovní doba více v kanceláři, s možností občasného HO po zapracování

Pracovní doba: 8:30 - 16:30 (možnost flexibility a HO po dohodě a zapracování)

Lokace: Praha 7 - Holešovice

Forma: Plný úvazek, DPP, nebo kombinace podle dohody

Zajímá tě to? Napiš nám o sobě a řekneme si víc!

Napiš nám

Tvůj životopis
Uploading...
fileuploaded.jpg
Upload failed. Max size for files is 10 MB.
Ukázka Tvé práce
Uploading...
fileuploaded.jpg
Upload failed. Max size for files is 10 MB.
Odesláním formuláře souhlasíš s podmínkami zpracování osobních údajů uchazeče o zaměstnání
ODESLAT
Děkujeme za Vaši zprávu. Co nejdříve Vás budeme kontaktovat.
Nastala chyba při vyplňování formuláře. Zkuste jej vyplnit znovu, nebo se nám ozvěte přímo na e-mail vitej@etnetera.cz.