Menu

Škoda

Škodovce v současnou chvíli umožňujeme

komunikovat s 5000 dealery na 5 kontinentech

nabízet ojeté vozy milionům návštěvníků stránek ŠKODA Plus

zhmotňovat budoucnost multimediálních technologií vozů ŠKODA

Objevte celý příběh

2000

Nejstarší česká internetová agentura První multimediální zahajuje desetiletou jízdu s klientem ŠKODA.

2008

První multimediální spouští provoz portálu ŠKODA Plus, který integruje velkou řadu externích systémů včetně systému pro správu ojetých vozů.

2010

Po akvizici První multimediální přebíráme provoz aplikací ŠKODA Plus a zahajujeme nové období spolupráce.

2011

Pracujeme na rebrandingu značky ŠKODA Plus na novou korporátní identitu ŠKODA AUTO.

Vyhráváme výběrové řízení na dodání unikátní aplikace Target Network Tool. TNT je nástroj, který umožňuje snadnou výměnu informací mezi importéry (organizace zastupující klienta na více než 100 trzích) a mnoha odděleními ve ŠKODA AUTO skrze robustní webovou aplikaci.

2012

Projekt TNT neboduje jenom u klienta, ale také v soutěži Internet Effectivness Awards. Vítězíme v kategorii „Auto-moto“ a zároveň získáváme hlavní cenu Grand Prix. TNT přináší zkrácení průměrné doby vyřízení jedné žádosti o 70 % a výrazně usnadňuje reporting klíčových pro ŠKODA AUTO management.

„Pro nás je klíčové, vzhledem k růstové strategii značky ŠKODA, co nejefektivněji řídit a rozvíjet prodejní síť a poskytnout v této oblasti maximální podporu našim importérům. Projekt TNT je z tohoto pohledu důležitým krokem kupředu, neboť umožňuje mnohem těsnější spolupráci mezi výrobcem a trhy. Za dosažení cíle a realizaci bych rád poděkoval našem teamu ve ŠKODA AUTO, který se na přípravě podílel, a společnosti Etnetera, která zajistila prvotřídní technologické řešení.“

Jan Steyrer – Head of distribution strategy

2013

Vedle TNT vyvíjíme také mobilní verzi portálu ŠKODA Plus. Dodáváme e-learnigy pro modely od nejmenšího Citigo po nejvyšší Superb. Součástí e-learningu jsou teoretické i praktické informace o modelu, porovnání s konkurencí a komunikace výhod Simply clever řešení. Vše obohaceno o multimediální prvky video průvodce i 3D animace. V&&současné; době se na vývoj e-learningovým aplikací zaměřuje společnost Etnetera Motion.

2014

Nová, 9. verze portálu ŠKODA Plus se dočká faceliftu frontendu, nového vyhledávání vozů a integrace Google Maps. Nabídku ojetých vozů nově integruejme do webových prezentací ŠkoFIN.

Pracujeme na rapidním rozvoji systému TNT s novými moduly pro další interní oddělení ŠKODA AUTO. Požadavky na kontinuální vývoj na straně Etnetera zajišťuje až 20členný tým složený z konzultantů, analytiků, programátorů, testerů, first line supportu, projektového manažera a account manažera.

Začínáme spolupracovat na přípravě multimediálních systémů ve vozech ŠKODA.

2015

Prostřednictvím 125 českých prodejců si můžete na stránkách ŠKODA Plus vybrat z více než 3000 vyzkoušených aut.

Rozšiřujeme reportingové možnosti nástroje TNT na mobilní zařízení pro uživatele z řad managementu i jednotlivých dealerství.

„Etnetera není jenom implementátor námi navržených řešení. Je to rovnocenný partner v procesu vývoje a podpory unikátního informačního systému. I přes občasné problémy při vývoji či turbulentní změny v požadavcích se společně vždy dostaneme k výsledku, který je pro ŠKODA AUTO cílový.“

Pavel Kulíšek– Dealer network development and corporate design

2016

Ve spolupráci se ŠKODA AUTO jsme připravili komplexní sadu prototypů inovativních zařízení pro koncept digitálních showroomů. Prototypy zahrnovaly komplexní funkcionalitu, která posloužila pro demonstraci konceptu i pro sběr zpětné vazby při provedených uživatelských testováních.

Pusťte se s námi do nového projektu!

Napište nám