Menu

Allianz

Ze jediný měsíc na stránkách Allianz

7 000 uzavřených pojistek

19 000 přístupů na mobilní verzi

43 000 přihlášení do self care systému

Objevte celý příběh

2010

Po akvizici První multimediální Etnetera přebírá provoz stávajících aplikací a začíná budovat tým, který bude v příštích letech budovat online prezentace Allianz pojišťovny.

2012

Spouštíme portál obchodních zástupců. Obchodníci si mohou vytvářet personalizovaný obsah unikátních osobních stránek i informace ohledně struktury poradenské sítě, kanceláří či poboček sítě obchodních zástupců.

V napjatém termínu 3 měsíců s klientem navrhujeme a programujeme online prodej pojištění pro Allianz. Ten zákazníkům nově poskytuje pojištění přes internet se zajímavými slevami. Zdá se, že tak rychlá realizace není reálná. Naše spolupráce však přesvědčí pochybovače o opaku. Díky produktovým inovacím AllianzDirect dodnes pravidelně redesignujeme.

Po úspěšné pilotní fázi spouští Allianz začátkem září stejného roku nový klientský portál MojeAllianz, který lidem umožňuje na dálku spravovat pojistné smlouvy, měnit na nich osobní údaje a mít detailní přehled o platbách za pojistné.

2013

Pro Allianz jsme vytvořili zbrusu nový web s unikátními funkcemi. Ten si Allianz musí obhájit před svou centrálou, protože nevyužívá centrální šablony, ale buduje s námi svůj hlavní web ve specifickém designu. Zbavujeme se PHP řešení a přecházíme k systému pro správu obsahu jNP.

„Na spolupráci s Etneterou si hlavně cením, že dokáží velmi rychle reagovat na podněty od klienta. Po téměř 4leté zkušenosti s Etneterou, kdy máme za sebou řadu úspěšných projektů, tvoříme sehraný tým.“

Kateřina Jeníková– Online Specialist

2014

Rostoucí procento mobilních přístupů na webovou prezentaci Allianz si na začátku roku 2014 žádá spuštění první verze mobilního webu. Důraz klademe na využití elektronické komunikace s pojišťovnou. Intuitivní vyhledávání poboček a smluvních servisů využívá Google mapy a zobrazuje trasu k vybrané pobočce pojištovny. Fotografii lze k pojistné události snadno přiložit přímo z mobilního telefonu.

Dále zlepšujeme web www.allianz.cz a vytváříme jeho kompletní anglickou mutaci. Anglická mutace je kompletním klonem české verze v poměru 1:1. Jedná se o nejkomplexnější anglickou podobu webu obdobného rozsahu v ČR.

2015

Provoz webových prezentací Allianzu kontinuálně zaštiťuje čtyřčlenný tým. Dvakrát do roka provádíme analýzy uživatelského chování a na základě těchto dat allianz.cz optimalizujeme z hlediska funkčnosti funkčnosti i grafiky.

„Allianz spolupracuje s firmou Etnetera dlouhodobě v oblasti vývoje a správy online prodejních aplikací a webových stránek. Obsahově se jedná jak o drobné úpravy, tak o dlouhodobější projekty. Na spolupráci oceňuji zejména odbornost a aktivní přístup ze strany pracovníků firmy Etnetera. Sami totiž často přicházejí s návrhy na vylepšení a doporučují optimální řešení pro naše klienty. Moje celkové hodnocení naší vzájemné spolupráce je proto velmi pozitivní.“

Pavel Martynek – Marketingový ředitel Allianz

Pusťte se s námi do nového projektu!

Napište nám