Albert | Etnetera

Albert

Staráme se našemu dlouhodobému klientovi Albert Česká republika o jeho webovou prezentaci albert.cz, spravujeme jeho intranet a pravidelně připravujeme nové kampaňové microsites, které pomáhají společnosti lépe plnit její businessové cíle.

30 % meziroční nárust organické návštěvnosti do sekce receptů
60 % nárust návštěvnosti u nejúspěšnějších receptů
od roku 2003 dlouhodobá spolupráce

Historie

 

Vzájemná spolupráce započala již roku 2003 a za spokojenosti obou stran se čím dál více prohlubovala. První plody se dostavily v podobě webů ialbert.cz, ihypernova.cz a ahold.cz, za kterými stála Etnetera a ze kterých postupně vznikl současný albert.cz. Společné úsilí pokračovalo postupným zapojením dalších sesterských firem - Etnetera Active se postarala o redesign posledního webu, jeho webovou analytiku a správu obsahu, Etnetera Motion pomáhá s kreativní stránkou online kampaní a společnost Fragile se stará o sociální sítě klienta. Vzájemná součinnost se tak stala nejen pevná, ale i dlouhodobá.

 

 

Co děláme
 

Společně pracujeme na zkvalitnění obsahu webu a zvýšení jeho výkonu. Na základě reálné návštěvnosti navrhujeme optimalizace, které klientovi pomáhají lépe reagovat na potřeby jeho zákazníků a zvyšovat tak konverze webu.

 

 

Jak spolupráce funguje

 

Jak probíhá spolupráce s Albertem? V pravidelných 14denních iteracích se společně setkáváme a vyhodnocujeme návštěvnost webu za uplynulé období. Schůzek se účastní marketingové oddělení klienta a konzultant s projektovým manažerem a správcem obsahu za Etneteru. Probírají se požadavky, které klient potřebuje uspokojit a navrhují se konkrétní řešení, jak toho dosáhnout. Shromažďují se podněty a dále se rozvíjí do podoby funkčních nápadů, wireframes a grafických návrhů a zároveň se plánuje práce, která se bude realizovat v příštím dvoutýdenním cyklu.

 

 

Jaké máme výsledky?

 

Jedním z úkolů, který jsme si pro rok 2018 vytyčili, bylo zintenzivnění organické návštěvnosti webu do sekce receptů za účelem zaujetí návštěvníků tak, aby si prohlédli i další stránky. Ve výsledku se podařilo zvýšit návštěvnost o 30 % v meziročním srovnání, u nejvíce úspěšných se potom zvýšila v průměru o 50-60 %. Zároveň se o několik procent podařilo snížit bounce rate a zvýšit tak engagement návštěvníků webu.

 

Naším společným cílem je přetavení návštěvnosti na webu do návštěvnosti prodejen. Dlouhodobě se nám daří zvyšovat počet registrací k newsletterům, počet prohlédnutých letáků i navštívených stránek prodejen.

Objevte celý příběh

2003

Přebíráme správu jednoduchých HTML stránek ialbert.cz, ihypernova.czahold.cz.

2005

Weby převádíme na náš CMS jNetPublish a staráme se o redesign stránek.

2006

Budujeme nový intranet Aholdu. Jednou z aplikací je DMS Komerční magazín pro komunikaci s prodejnami, které používají pobočky pro kontakt s centrálou na denní bázi.

“For our 17,000 employees, together with our colleagues from Etnetera, we create attractive, interesting and clear intranet pages. Throughout this cooperation, there were great but also weaker moments, but if I were to evaluate it comprehensively and objectively, the cooperation is very professional and focused on client satisfaction. For this, our colleagues from Etnetera deserve not only this recommendation, but also our thanks.”

Radim Nejman – manažer interní komunikace

2007

Pro velký úspěch intranet rozšiřujeme o úložiště procedur a směrnice. Vyvíjíme robustní aplikaci pro měření spotřeby energií, což je důležité, protože potřeba prodejen výrazně ovlivňuje hospodářský výsledek Aholdu. Intranet je živý komunikační nástroj s hezkou grafikou a příjemným prostředím.

2009

Všechny tři weby sjednocujeme pod jedinou adresu www.albert.cz.

2011

Rozšiřujeme web o mobilní verzi s archivem receptů a použití geolokace při vyhledávání prodejen. Byli jsme jedni z prvních v odvětví, kteří mobilní verzi a geolokaci nasadili.

2013

V závěru roku sbíráme nápady na nový web albert.cz. Na nich staví Ahold zadání pro tendr na koncept obsahu webu. Výběrové řízení vyhrává naše sesterská firma Etnetera Activate. Užíváme si synergii naší spolupráce pod jednou střechou.

2015

Každý týden připravujeme ve spolupráci s Etnetera Activate nový letákový newsletter s akční nabídkou a obsahový newsletter se zajímavými články z albert.cz. Tato neodolatelná kombinace každý týden přivádí vyšší desítky nových odběratelů. Pravidelně připravujeme microsite na nové kampaně Albertu s interaktivními prvky.

„Spolupráce s Etneterou funguje k naší spokojenosti. Náš web www.albert.cz vypadá a funguje velmi dobře, navíc s Etneterou spolupracujeme i na tvorbě obsahu, který je zajímavý a dobře vymyšlen po všech stránkách. Jak to tak bývá, občas narazíme na nějaký problém, ale vždy jsme ho zvládli vyřešit. Etneteru tedy můžu doporučit.“

Jan Eisenmann – online marketing specialist

2016

Proběhly komplexní analýzy dat za účelem optimalizace webu albert.cz. Díky A/B testování byla výrazně zvýšena návštěvnost.

Rozjedeme váš nový projekt společně?

Zanechte nám svůj kontakt a my se vám rádi ozveme.