Web jako v bavlnce | Etnetera

Web jako v bavlnce

Již od roku 2003 pomáháme Albert Česká republika naplňovat jeho bussinové cíle díky správě webová prezentace, vytváření microsites, starání se o analytiku a obsah. Společně s e-mailingem od Etnetera Activate a kreativními kampaněmi od Etnetera Motion tak vytváříme plnohodnotný webový zážitek.

Děláme web lepším Zkvalitňujeme obsah, zvyšujeme výkon a na základě reálné předchozích zkušeností optimalizujeme web. Umožňujeme tak klientovi lépe reagovat na potřeby zákazníků a zvyšovat konverze webu.
Spolupráce především Setkáváme se zástupci Albert v pravidelných 14denních intervalech, na kterých se řeší požadavky a jejich řešení, shromažďují se nové podněty a rozvíjí se nápady do podoby funkčních wireframes či grafických návrhů.
Máme výsledky Podařilo se nám meziročně zlepšit organickou návštěvnost webu, zvýšit engagement návštěvníků a současně snížit bounce rate. Ruku v ruce s tím se zvýšila i návštěvnost kamenných prodejen.

Objevte celý příběh

2018

V roce 2018 jsme meziročně zvýšili návštěvnost webu o 30 % a snížili bounce rate jeho návštěvníků.

2016

Proběhly komplexní analýzy dat za účelem optimalizace webu albert.cz. Díky A/B testování byla výrazně zvýšena návštěvnost.

2015

Každý týden připravujeme ve spolupráci s Etnetera Activate nový letákový newsletter s akční nabídkou a obsahový newsletter se zajímavými články z albert.cz. Tato neodolatelná kombinace každý týden přivádí vyšší desítky nových odběratelů. Pravidelně připravujeme microsite na nové kampaně Albertu s interaktivními prvky.

„Spolupráce s Etneterou funguje k naší spokojenosti. Náš web www.albert.cz vypadá a funguje velmi dobře, navíc s Etneterou spolupracujeme i na tvorbě obsahu, který je zajímavý a dobře vymyšlen po všech stránkách. Jak to tak bývá, občas narazíme na nějaký problém, ale vždy jsme ho zvládli vyřešit. Etneteru tedy můžu doporučit.“

Jan Eisenmann – online marketing specialist

2013

V závěru roku sbíráme nápady na nový web albert.cz. Na nich staví Ahold zadání pro tendr na koncept obsahu webu. Výběrové řízení vyhrává naše sesterská firma Etnetera Activate. Užíváme si synergii naší spolupráce pod jednou střechou.

2011

Rozšiřujeme web o mobilní verzi s archivem receptů a použití geolokace při vyhledávání prodejen. Byli jsme jedni z prvních v odvětví, kteří mobilní verzi a geolokaci nasadili.

2009

Všechny tři weby sjednocujeme pod jedinou adresu www.albert.cz.

2007

Pro velký úspěch intranet rozšiřujeme o úložiště procedur a směrnice. Vyvíjíme robustní aplikaci pro měření spotřeby energií, což je důležité, protože potřeba prodejen výrazně ovlivňuje hospodářský výsledek Aholdu. Intranet je živý komunikační nástroj s hezkou grafikou a příjemným prostředím.

2006

Budujeme nový intranet Aholdu. Jednou z aplikací je DMS Komerční magazín pro komunikaci s prodejnami, které používají pobočky pro kontakt s centrálou na denní bázi.

„Pro našich 17 000 zaměstnanců vytváříme spolu s kolegy s Etnetery atraktivní, zajímavé a přehledné intranetové stránky. Během této spolupráce jsme zažili skvělé i slabší momenty, ale pokud bych ji měl hodnotit komplexně a objektivně, jde o spolupráci velmi profesionální a zaměřenou na spokojenost klienta. Za to zaslouží kolegové z Etnetery nejen toto doporučení, ale také poděkování.“

Radim Nejman – manažer interní komunikace

2005

Weby převádíme na náš CMS jNetPublish a staráme se o redesign stránek.

2003

Přebíráme správu jednoduchých HTML stránek ialbert.cz, ihypernova.czahold.cz.

Rozjedeme váš nový projekt společně?

Zanechte nám svůj kontakt a my se vám rádi ozveme.