Nativní self-care mobilní appka

Mobilní aplikace
Analytické služby
Konzultace

Naše spolupráce s pojišťovnou Direct začala poměrně rychle. Za krátkou dobu jsme se dostali na stejnou vlnu a byli jsme tak schopní společně vytvořit nativní mobilní self-care pojišťovací aplikaci v rekordním čase. Díky ní je tak Direct první pojišťovnou na trhu, která má aplikaci, v níž si může všechno zařídit zákazník zcela samostatně.

Vývoj za 3,5 měsíce

jsme zvládli díky oboustranné shodě a agilnímu přístupu.

Self-care nativní aplikace

umožňuje zákazníkovi sjednat pojištění na pár kliknutí.

Časté aktualizace

každých 14 dní zajišťují nové funkce i stabilitu.

Nastoupení do rozjetého vlaku

Projekt jsme přebírali po původním dodavateli v červnu 2021 a čekala nás obrovská výzva, protože jsme museli za rekordní čas vyvinout nativní aplikaci. Díky lidskému přístupu, otevřené komunikaci a agilnímu řízení se našemu týmu, dedikovanému přímo pro Direct, za tři a půl měsíce podařilo dodat kompletní front-end tak, abychom mohli v září 2021 aplikaci publikovat. Navíc jsme společně s Directem uvedli do aplikace nové funkcionality, které na trhu doposud nebyly - třeba zelenou kartu dostupnou i offline. Stejně tak dokážeme rychle reagovat díky dedikovanému klientskému týmu na mimořádné události a v řádu hodin do aplikace implementovat nové funkce.

Použité
technologie
Kotlin
Swift
Stáhněte si záznam zdarma
Děkujeme za Váš zájem.
stáhnout záznam
Nastala chyba při vyplňování formuláře. Zkuste jej vyplnit znovu, nebo se nám ozvěte přímo uvedený email.
Odebírejte náš newsletter
Děkujeme za Váš zájem.
Nastala chyba při vyplňování formuláře. Zkuste jej vyplnit znovu, nebo se nám ozvěte přímo uvedený email.
Chci s vámi spolupracovat
Děkujeme za Vaši zprávu. Co nejdříve Vás budeme kontaktovat.
Nastala chyba při vyplňování formuláře. Zkuste jej vyplnit znovu, nebo se nám ozvěte přímo uvedený email.

Pravidelné aktualizace



Neustále pracujeme na nových funkcionalitách, ale i stabilitě aplikace. Několikrát do měsíce tak uživatelům odesíláme pravidelné aktualizace - třeba funkci Nafoť a jeď. Její princip spočívá v tom, že registrovaný i neregistrovaný uživatel nafotí automobil ze všech stran a jednoduše si jej pojistí přímo v aplikaci díky několika kliknutím. Díky spolupráci s Etnetera Activate navíc dokážeme klientovi poskytnout i podrobná data o chování uživatelů včetně jejich interpretace.

Myslím si, že obě strany do toho daly maximum a na začátku byla spolupráce velice intenzivní i kvůli tomu, že Etnetera projekt přebrala po původním dodavateli. Všechno se nakonec podařilo a dopadlo dobře, což bylo způsobené i vzájemnou chemií a nadšením do projektu.

VERONIKA STANÍČKOVÁ
projektová manažerka, Direct