Menu

O2

Ze jediný rok na stránkách O2

desítky milionů návštěv

vyšší jednotky milionů uživatelů

stovka milionů zobrazených stránek

Objevte celý příběh

1999

V roce 1999 vyhráváme výběrové řízení na privátní web Eurotelu pro Major Key Accounts se 3 000 zákazníky.

Pouštíme se do wapových stránek a připravujeme první mobilní web pro telefon Nokia 7110. Staráme se o mobilní platformu Mobiljuice.cz.

2002

V roce 2002 sklízíme úspěch v tendru na realizaci stránek www.mobilgo.cz v CMS nad Javou. Design stránek dodává agentura Siegel and Gale. Díky našemu CMS získáváme hlavní stránku www.eurotel.cz a zahajujeme éru desítek projektů. Dodnes každé Vánoce vzpomínáme na znělku Go Ježíšku Go.

2004

Eurotel představuje příliš velkou část našeho obratu, což nás děsí. Poohlížíme se po dalším klientovi. V roce 2004 soupeříme v náročném výběrovém řízení s dvěma desítkami konkurenčních firem na web Českého Telecomu. Náš jNetPublish nám opět přináší vítězství. Předěláváme 3000 PHP stránek ve dvou jazykových verzích.

2006

Radujeme se, že máme dva velké zákazníky. Na český trh však přichází Telefónica, což pro nás znamená rebrand Eurotelu a Českého Telecomu.

Opět máme jediného partnera. Pracujeme na konvergenci všech řešení pod Telefónica O2, což je těžká zkouška z projektového řízení i programování, ale jdeme do toho po hlavě jako španělský býk.

2007

Ochutnáváme práci stěhováků a přesouváme servery z Vidoule do Nagana.

Spouštíme nové tiskové centrum, které běží na O2 dodnes.

2008

Vypouštíme první verzi věrnostního programu O2 Extra, předchůdce dnes již dobře známých O2 Extra výhod.

2010

Pracujeme na úspěšném programu Nadace O2 Think Big, který poskytuje finanční podporu společensky prospěšným projektům realizovanými mladými lidmi. Klíčovou částí zde nebyl frontend, ale backend zajišťující plynulé spletité workflow stovky projektů.

2011

Zavádíme provoz webů na IPv6. Spouštíme nový web www.o2.cz, na jehož vývoji jsme ve 30členném týmu pracovali 8 měsíců. Používáme nejmodernější dostupné technologie, jako jsou CSS 3, HTML 5 a eliminujeme potřebu použití Flashe. Web je provozován na nejnovější verzi jNetPublish a integruje mnoho řešení třetích stran chat, forum, data ze CRM/ERP, SSO). O dva roky později jsme se začali integrovat s e-commerce platformou ATG. Cílem bylo sdílet vybrané data napříč platformami. Ačkoliv se jednalo o koordinačně velmi náročný projekt (vstupy od několika stran, integrační testování atd.), byl spuštěn včas a v požadované kvalitě.

2012

V konsorciu se společností Datart tvoříme pro O2 v rekordně krátkém čase robustní B2B portál pro firemní zákazníky O2. Korporátní zákazníci na portálu nakupují telefony, SIM s tarify a službami, ale i další zboží jako jsou notebooky, tablety, modemy, příslušenství apod. Portál zákazníkům poskytuje také služby, jako jsou převody SIM mezi různými subjekty, portace od jiných operátorů, reklamace, možnost nakupovat za věrnostní body a další. O2 díky tomuto portálu dokázalo nahradit outsourcing u partnerů, kteří tyto služby zajišťovali. Pro zákazníky O2 to znamenalo změnu procesů směrem k plné automatizaci. Jedná o řešení s mnoha integracemi, přesto je jeho základní fáze odbavena již za 3 měsíce.

Zavádíme vyhledávání přes Adobe Search and Promote na www.o2.cz. Naše online řešení O2 Extra výhod, nejúspěšnějšího věrnostního programu v ČR, umožňuje zákazníkům čerpat výhody prostřednictvím webu nebo mobilní aplikace. Klíčová technologická i konkurenční výhoda je v tom, že řešení pokrývá možnost uplatnění výhod přes všechny online kanály - SMS (klíčová slova), web, mobilní verze webu, mobilní aplikace.

Samotné online řešení O2 Extra výhod vyhrálo 1. místo v roce 2014 v kategorii Telekomunikace a IT soutěže Internet Effectiveness Awards.O rok později jsme slavili úspěch ve stejné kategorii, tentokrát díky úspěšné implementaci personalizačního nástroje Soyka.

2013

Na program O2 Extra výhody nasazujeme náš personalizační nástroj Soyka, díky kterému si vybíráte z benefitů, které jsou pro vás a vám podobné uživatele nejatraktivnější.

2014

Spouštíme O2 Videotéku a O2 TV go (živé vysílání televizních kanálů s podporou v mobilních zařízeních). Projekt je náročný na integraci s interními systémy společnosti O2 a klíčovou platformou českého dodavatele nangu.tv, která zprostředkovává obsah i pro O2 TV a je tedy držitelem veškerého streamovaného materiálu opatřeného DRM. Statečně čelíme výzvám a budujeme portál poskytující služby na několika platformách (web, mobilní web, smartphony, tablety). Pro vývoj byl použit moderní webový framework Play společně s programovacím jazykem Scala, na kterém staví svá řešení např. Twitter nebo FourSquare. V oblasti uložení dat pak portál využívá MongoDB a Redis. Celé řešení tak zajistí komfortní a plynulé procházení katalogu filmů pro všechny i při velmi vysokých zátěžích.

„Etnetera je partner na kterého se mohu kdykoli obrátit a spolehnout. Při práci na našich projektech se opravdu cítíme jakou součást jednoho týmu. Spoluprací s nimi roste nejen náš online business, ale i já sám. Doufám, že si najdu více času, abych zjistil, co všechno ještě pro www.o2.cz dokáží!“

Aleš Krejčí – Online Development Manager

Bokem si střihneme menší projekt Adopce telefonní budky, kde mohou lidé osobními vzkazy potěšit své blízké a příspěvkem 500Kč pomoci “Lince bezpečí”.

2015

Mobilní vývojáři Etnetery úspěšně přebírají pod svá křídla mobilní aplikaci O2 Extra výhody na platformách iOS, Android i Windows Phone a vývoj se roztáčí na plné obrátky. Tímto krokem uzavíráme celý ekosystém O2 Extra výhod, který zahrnuje web, mobilní web, mobilní aplikace a B2B aplikace. Klient najde všechna řešení a odborníky pod jednou střechou. Těží tak ze synergie nástrojů a ucelené komunikace.

„Etneteru nevnímám jako dodavatele, nebo agenturu, ale jako člena našeho týmu. Spolehlivého, zodpovědného, stabilního. Takového, kdo je expert na svou oblast a vše zvládá bez agenturního balastu. Takového, co se v okamžicích, kdy je potřeba, vždycky snaží pomoc.“

Jiří Caudr – Online Channels Director

Pusťte se s námi do nového projektu!

Napište nám