Platforma pro miliony zákazníků

E‑commerce řešení

Spolupráci s Datartem jsme zahájili už v roce 2005 a šli jsme společně bok po boku dlouhých 16 let. Postupně jsme zapojili kompletní portfolio služeb od strategických konzultací přes UX, zpracování dat až po samotný vývoj, provoz a rozvoj robustní e-commerce platformy. Společně se nám podařilo vybudovat online větev celého byznysu, která dnes pro Datart tvoří zásadní prodejní kanál.

16 let spolupráce

v Čechách a na Slovensku.

5-10 milionů návštěvníků

měsíčně a přísná SLA.

Robustní integrace

na SAP a další back-end systémy.

Řada inovativních přístupů

Už od začátku jsme s Datartem šli cestou inovativních přístupů. Kvůli tomu vznikl náš personalizační nástroj nebo monitoring cen a jejich vizualizace. Datart kladl velký důraz na komfortní služby zákazníkům, proto byly součástí řešení také specifické dopravní i platební metody, včetně vlastního vývoje kalkulátorů splátek. Aby vše klapalo tak, jak má, využili jsme naši vlastní platformu Etnetera E-commerce Framework a pro Datart jsme dedikovali celý klientský tým.

Kvůli výrazným sezónním proměnám návštěvnosti jsme prováděli pravidelné zátěžové testy pomocí našeho vlastního nástroje Smartmeter, kterými jsme ověřovali připravenost naší platformy na nejvyšší špičky návštěvnosti v období Vánoc či plošných marketingových akcí v řádu 10 tisíc paralelních uživatelů.

Použité
technologie
JavaScript
Spring Boot
MongoDB
CMS jNetPublish
MySQL
Stáhněte si záznam zdarma
Děkujeme za Váš zájem.
stáhnout záznam
Nastala chyba při vyplňování formuláře. Zkuste jej vyplnit znovu, nebo se nám ozvěte přímo uvedený email.
Odebírejte náš newsletter
Děkujeme za Váš zájem.
Nastala chyba při vyplňování formuláře. Zkuste jej vyplnit znovu, nebo se nám ozvěte přímo uvedený email.
Chci s vámi spolupracovat
Děkujeme za Vaši zprávu. Co nejdříve Vás budeme kontaktovat.
Nastala chyba při vyplňování formuláře. Zkuste jej vyplnit znovu, nebo se nám ozvěte přímo uvedený email.

Výrazné navýšení tržeb

V rámci e-shopového projektu jsme dodali nejen katalog produktů, platební centrum nebo nástroje pro cenotvorbu, ale celý systém jsme propojili s call centrem a zákaznickou podporou a zařídili jsme také úzké datové propojení e-shopu s ERP a dalšími interními systémy.

Díky odladěnému a optimalizovanému řešení se v zatěžkávacích pandemických letech podařilo Datartu navyšovat tržby o desítky procent ročně. Důležitost tohoto prodejního kanálu se promítala po celou dobu spolupráce také do přísně nastavených provozních podmínek s garancí fix time v řádu nižších jednotek hodin pro případ nedostupnosti byznys kritických služeb e-shopu.