Mobilní e-shop, loyalty a web

E‑commerce řešení

Německému řetězci drogerií ROSSMANN pomáháme posledních pět let s kompletní digitalizací a vstupem do e-commerce byznysu. Nejviditelnějším projektem je nativní mobilní e-shop (2021) a zároveň loyalty platforma ROSSMANN CLUB a webová aplikace ROSSMANN.CZ. Obojí vychází z rozsáhlého backendového řešení postaveného na Etnetera E-commerce Framework (EEF). Na projektech spolupracují i další firmy ze skupiny Etnetera Group.

STATISÍCE ZÁKAZNÍKŮ

využívající denně naše aplikace

ROBUSTNÍ IT ŘEŠENÍ

s 9 integracemi a naší platformou EEF

4,5 HVĚZDY V APP STORE

na základě tisíců hodnocení

Reálný dopad na tržby

Spojená řešení - mobilní e-shop a loyalty platforma - jsou přes námi vytvořený backend integrována na řadu podpůrných systémů (marketingových, databázových, CRM, ERP a dalších). Denně tak sbíráme data z vícero systémů a vytváříme k nim přehledné reporty s vysvětlením trendů a množstvím doporučení, která mají za cíl naplňovat byznys cíle klienta. Vidíme tak, co lidé nakupují a klient může lépe plánovat zásobování.

Použité
technologie
Kotlin
Swift
Spring Boot
MongoDB
Elasticsearch
OAuth
BigQuery

Komplexní dodávka služeb

Etnetera a další firmy ze skupiny - Etnetera Activate, Etnetera Motion a Etnetera Sense - dokáže pro ROSSMANN dodat celou řadu služeb a komplexně tak obsloužit celý projekt. V Etneteře se staráme o vývoj softwaru, Etnetera Activate pracuje s daty a chytrým e-mailingem, Etnetera Motion si bere na starost marketing a kampaně a Etnetera Sense se podílí na analýzách či nastavování KPI.

Spolupráce s Etneterou mi dlouhodobě dává smysl, protože jsme společně prošli cestou od vytvoření konceptu až po samotnou realizaci. Etnetera navíc bere ohled na uživatelský zážitek a přináší zkušenosti s tvorbou e-shopů.

MARCELA SYROVÁTKOVÁ
Marketing manager ROSSMANN