We’ve baked cookies.
Want to have some with us
?

Mmm, they smell great! We've baked cookies on our website, and we'd love for you tohave some with us. We use them not only to keep our website working properly, butalso to anonymously analyse data on where you munch on our site. So, would you like some?

Want to know the ingredients? Check out our recipe.
You want to know the ingredients? Check out our recipe.

Albert

Web apps and portals

Již od roku 2003 pomáháme Albert Česká republika naplňovat jeho bussinové cíle díky správě webová prezentace, vytváření microsites, starání se o analytiku a obsah. Společně s e-mailingem od Etnetera Activate a kreativními kampaněmi od Etnetera Motion tak vytváříme plnohodnotný webový zážitek.

Děláme web lepším

protože zkvalitňujeme obsah a zvyšujeme výkon.

Spolupráce je stěžejní

v rámci našich pravidelných schůzek.

Máme výsledky

při zlepšování organické návštěvnosti.

Spolupracujeme od roku 2003

V ranných fázích naší spolupráce jsme přebrali správu jednoduchých webů klienta, které jsme převedli na náš CMS jNetPublish a postarali se o redesign stránek. Po několika letech všechny námi spravované weby přešly pod jedinou adresu - Albert.cz. Úkolem bylo vytvořit mobilní verzi s archivem receptů a využití geolokace při vyhledávání prodejen.

Mimo to jsme se pustili do budování nového intranetu klienta a aplikace DMS Komerční magazín pro komunikaci s prodejnami. Intranet měl úspěch, proto jsme ho následně rozšířili o další funkcionality a zároveň jsme vyvinuli robustní aplikaci pro měření spotřeby energií v prodejnách.

Technologies
No items found.

Nový web a další firmy z Etnetera Group

V závěru roku sbíráme nápady na nový web. Na nich stavěl Ahold zadání pro tendr na koncept obsahu webu. Výběrové řízení vyhrála sesterská firma Etnetera Activate. Díky tomu jsme začali zákazníkům posílat nový letákový newsletter s akčními nabídkami a obsahový newsletter se zajímavými články.

Co by to bylo za web bez pořádné návštěvnosti. V roce 2016 jsme se pustili do komplexní analýzy dat za účelem optimalizace webu. Díky A/B testování byla výrazně navýšena návštěvnost. O dva roky později jsme meziročně zvýšili návštěvnost o 30 procent a snížili bounce rate jeho návštěvníků.

„Spolupráce s Etneterou funguje k naší spokojenosti. Náš web vypadá a funguje velmi dobře, navíc s Etneterou spolupracujeme i na tvorbě obsahu, který je zajímavý a dobře vymyšlen po všech stránkách. Jak to tak bývá, občas narazíme na nějaký problém, ale vždy jsme ho zvládli vyřešit. Etneteru tedy můžu doporučit.“

Jan Eisenmann
bývalý online marketing specialist, AHOLD
More info
Previous refference / Next refference