Menu

Vaše služby musí být zákazníkům neustále k dispozici – buďte v bezpečí během 15 minut

Oprašte své matematické schopnosti: kolik hodin výpadku měsíčně můžete očekávat při 99% dostupnosti, kterou vám všichni garantují? Je to přibližně 7 hodin. 24 hodin denně, 7 dní v týdnu sledujeme bedlivě chování prezentace a aktuální dění v internetových vodách.

Základní měrnou jednotkou této oblasti je magická zkratka SLA (hezky česky: sjednaná úroveň podpory). Ta se obvykle vyjadřuje v procentech. Oprašte své matematické schopnosti: kolik hodin výpadku měsíčně můžete očekávat při 99% dostupnosti, kterou vám všichni garantují? Je to přibližně 7 hodin. Může si je váš byznys dovolit? Diskutujme v úrovni času. Ptejte se dál: jak rychle bude na první výpadek reagovat náš helpdesk? Buďte v bezpečí během 15 minut. Pokud na to ovšem vaše standardy stačí. Nevěříte? Podívejte se, jak vysoké požadavky na nás klade spolupráce se společností Fortuna a její Sázky LIVE.

Při startu projektu bývá obvykle vše vyladěné, ale postupem času se servery a databáze začnou plnit daty, vznikají nové funkce a dochází tak k postupné výkonové degradaci prezentace. Díky našim dlouholetým zkušenostem s provozem velikých řešení na českém internetu jsme schopni rychle a efektivně vyřešit vaše výkonové problémy na různých vrstvách aplikační platformy.

Rozhodně u nás nekončíme jen obyčejnou správou serverů. Je pro vás klíčové obsloužení zákazníka a uživatelský frontend? Zajímá nás, jaké jsou nejdůležitější byznys procesy vašeho webu. Pro jejich bezchybnou funkci používáme aktivní i pasivní monitoring, který nejde velmi rychle každou odchylku od provozu. Sledujeme a vyhodnocujeme všechny odchylky, ať je pátek nebo svátek. Bdíme, když vy spíte – stále a nepřetržitě 24/7/365.