Se servisní společností skupiny Veolia ČR, která je největším dodavatelem služeb na vodohospodářském trhu, spolupracujeme už od roku 2016 a kontinuálně digitalizujeme přístup ke službám pro jejich více než 2,5 milionu zákazníků. Za 7 let spolupráce jsme postavili nejen ekosystém webových a mobilních portálů pro český a slovenský trh, ale i specifické projekty se zapojením IoT.
zákaznických portálů v ČR i SR.
oceněné mezinárodní skupinou Veolia.
a oddělené instance pro různé subjekty.
Za dobu naší spolupráce jsme vytvořili nejprve komplexní zákaznický portál Moje Veolia zaměřený na dodávku vody, a to hned pro 8 filiálek klienta (např. Pražské vodovody a kanalizace).
Projekt jsme dodali od počáteční byznysové analýzy až po UX, design a samotnou implementaci. Využili jsme tehdy inovativní postupy - různých online platebních metod, rezervaci schůzek nebo samoodečet - což bylo v tehdejší době průkopnické a ojedinělé řešení. Systém jsme navíc napojili na chytrá IoT čidla, která poskytují informace o spotřebě několikrát za den. V roce 2018 jsme za toto řešení dostali společně s českou pobočkou interní cenu globální Veolie za nejvíce inovativní portálové řešení.
Mezi další webové portály patří Veolia Energie ČR zaměřená na elektřinu, teplo a další komodity. Portál je založený na podobném designu jako Moje Veolia, ale má odlišný backend. Současně jsme vytvořili datově oddělenou mutaci portálu Veolia Energie SK pro slovenský trh.
Stojíme i za nativní mobilní aplikací Moje Veolia pro systémy Android a iOS. Aplikace obsahuje přehled o smlouvách, zálohách, vystavených fakturách, ale i spotřebě vody nebo provedených odečtech. Zálohy lze v aplikaci navíc platit online.
V neposlední řadě jsme vyvinuli frontend aplikace pro chytrou domácnost Olivea, která vyhodnocuje informace o počasí, vnitřní a venkovní teplotě, ale i kvalitě vzduchu či vlhkosti a řídí domácnost (vytápění, větrání, osvětlení, atd.).