Upekli jsme cookies. Dáš si s námi?

Mmm, ty voní! Na našem webu jsme upekli cookies a budeme rádi, když si dáš s námi. Používáme je nejen k tomu, aby náš web správně fungoval, ale také k anonymní analýze údajů toho, kde všude na našich stránkách mlsáš. Tak co, máš chuť?

Chceš znát ingredience? Podívej se na náš recept.
Chceš znát ingredience? Podívej se na náš recept.
AUTOR
Jan Nuc

Definujeme trh pojištění v appce společně s Etneterou, říká Direct

Nedávno přibyla na zeď u našich mobilních vývojářů další ikonka aplikace. A tentokrát to byla appka pro pojišťovnu Direct, kterou jsme v rekordním čase společně dokončili. O spolupráci i o tom, co všechno aplikace umí nebo kam směřuje trh, jsme se pobavili s Veronikou Staníčkovou, projektovou manažerkou z Direct pojišťovny.

Etnetera naskočila do projektu vývoje mobilní aplikace Direct až později, kdy vystřídala původního dodavatele. Jak vnímáte celý proces a byl podle Vás úspěšný?

Hodně jsme se báli. Ale protože se nám Etnetera líbila už v původním výběrovém kole, tak jsme tomu věřili. Po zkušenosti, kterou jsme měli za sebou, jsme se obávali nejvíce toho, jak budeme schopni práci předat, všechny nalodit a nadchnout pro nelehký úkol, který jsme měli před sebou. Ale všechno se podařilo a dopadlo dobře ;) Bylo to způsobené i vzájemnou chemií a nadšením do projektu.
 

Jak se podařilo tak rychle sladit Váš interní tým a tým z Etnetery?

Myslím, že to bylo tím, že obě strany do toho daly od začátku maximum. Hodně jsme spolu komunikovali, vysvětlovali, psali jsme si pořád - bylo to ze začátku velmi intenzivní...Ale vyplatilo se to a za Direct jsme navíc věděli, že to ani jinak není možné, protože pokud nebudeme komunikovat, nikdy projekt nestihneme. A Etnetera to věděla také, a proto to začalo fungovat hodně rychle.

Miloš Felix, šéf etneteřího Mobile týmu, s ikonou Direct aplikace.

Co jste všechno od aplikace Direct očekávali a jsou tato očekávání naplněna?

Pro nás bylo klíčové projekt spustit včas, protože na to byly navázány další marketingové aktivity. Na začátku jsme neměli ani představu, kolik to všechno zabere času a měli jsme určitě větší očekávání. Ale vývoj nám ukázal, jak to doopravdy je. Nicméně všechno, co jsme chtěli v aplikaci Direct primárně mít, jsme tam dostali.

Jaká funkce je pro vás stěžejní? Co všechno může zákazník v aplikaci zařídit?

Asi nejdůležitější pro nás je, že klient vidí své smlouvy včetně toho, co má pojištěné a může rovnou skrze aplikaci řešit změny na smlouvách. Další výhodou je online asistence v případě, když se něco stane nebo chat, tedy možnost se s námi rychle spojit. Pokud má klient zájem, může si v aplikaci také sjednat další pojištění pro své auto, majetek nebo na cestování.

Aplikaci Direct si můžete stáhnout v obchodech Google Play a App Store.

Aplikace je v podstatě self-care a uživatel nepotřebuje nikam volat. Má ale takovou možnost, když potřebuje? Myslím tím spojení s konkrétním člověkem.

Ano, buď se s námi může spojit právě přes chat, kde mu operátor hned pomůže, nebo máme v aplikaci i odkazy na naše telefonní čísla pro dotazy, asistenci nebo pro hlášení pojistné události.

Mohou uživatelé postupně čekat i další rozšiřování aplikace? Je na co se těšit?

Rozhodně :) Spuštěním v září to teprve vše začalo. Bereme to jako první část naší práce a společně s Etneterou budeme do aplikace přinášet vylepšení a další nové věci. Budeme naslouchat našim klientům a dodávat do aplikace služby, které jim pomůžou a které si přejí, aby byli spokojeni a vytvořili jsme tak nejlepší klientský zážitek.

Direct aplikace

Jak vnímáte trh s pojišťovnictvím v současné době? Co se na něm děje a jak do něj zapadá právě aplikace Direct?

Naše aplikace do trhu pojištění nezapadá vůbec, protože trh vlastně neexistuje. Pojišťovny jsou bohužel v tomto velmi staromódní. Kdo je zvyklý v mobilu kontrolovat svůj zůstatek na účtu, převádět peníze atd., tak dnes nemá možnost podobné operace dělat s pojištěním. Proto máme obrovskou radost, že můžeme díky tomu definovat trh pojištění v appce společně s Etneterou. Snad tím rozhýbeme stojaté vody a za pár let bude běžné, že většina lidí bude mít v mobilu appku pro své mobilní bankovnictví a vedle ní appku pro své pojištění - ideálně právě Direct.

A poslední otázka - jak se vám líbilo v Etneteře na schůzkách? :)

Kvůli covidu jsme jich bohužel moc neměli, ale když ano, tak se nám tam líbilo moc, atmosféra je podobná jako u nás, přátelská a pohodová.

 

Fotografie: Etnetera a. s., Direct pojišťovna a. s.

Přečti si taky

Nastartujte svou cestu k AI
Icon