Upekli jsme cookies. Dáš si s námi?

Mmm, ty voní! Na našem webu jsme upekli cookies a budeme rádi, když si dáš s námi. Používáme je nejen k tomu, aby náš web správně fungoval, ale také k anonymní analýze údajů toho, kde všude na našich stránkách mlsáš. Tak co, máš chuť?

Chceš znát ingredience? Podívej se na náš recept.
Chceš znát ingredience? Podívej se na náš recept.
AUTOR
Jakub Frydrych

Týmy z Etnetera Group se zapojily do interního e-commerce hackathonu

Letošní rok je nabitý výzvami na poli e-shopů a e-commerce řešení. I kvůli tomu v Etneteře vznikla nová ECOM divize. A abychom ve firmě rozšířili povědomí o tom, jak využíváme náš Etnetera E-commerce Framework (EEF) a aby si ho mohli všichni na “vlastní kůži” vyzkoušet, zorganizovali jsme EEF Innovation Challenge.

Celá interní výzva bylo v podstatě měsíc trvající soutěžní klání týmů z Etnetery. Kdo by ale čekal pouze partu programátorů, ten by se mýlil. Do soutěže se zapojily všechny firmy z Etnetera Group (Etnetera, Etnetera Activate, Etnetera Motion, Etnetera Sense) - tedy, programátoři, projekťáci, kolegové z HR, profíci přes marketing i skvělí datoví analytici. Celkem přes 30 účastníků v sedmi týmech, kteří  se postupně seznamovali s EEF, zdokonalovali své dovednosti a přinášeli inovace do samotného e-shopového frameworku.

Ukaž, co máš!

Inovátorskými nápady se to jen hemžilo. První nástřely týmových myšlenek a nápadů jsme viděli v prvotních pětiminutových prezentacích, v rámci kterých jednotlivé týmy dostávaly od diváků první cenné hlasy. 

Nápady byly rozmanité - od gamifikace e-shopu tak, aby náš zákazník dosáhl vyšší konverze uživatelů, až po monitoring bezpečnostních událostí přímo v CMS, one-click analytickou vrstvu či přesun celého e-shopu do obláčku (čti Cloudu).

Víkend nás nezastaví

Udržet týmové tempo v měsíc dlouhé soutěži nebylo vůbec jednoduché. Uspořádali jsme proto víkendový Innovation Challenge Hackathon.

Hackhathon

Když jsme o půl páté ráno opouštěli etneteří kanceláře v pražských Holešovicích, tak bylo jasné, že nadšení a energii, kterou do celé interní akce týmy dávají, musíme přetavit v něco neskutečného.

Grand Finále

Finální tečkou za celou interní soutěží byly závěrečné prezentace, v nichž týmy ukázaly funkční řešení myšlenek, které byly původně jen na papíře. 

A světe div se, začaly se dít věci. Před očima nám vyrostlo inovované demo prostředí běžící v kontejnerech (kubernetes na Microsoft Azure prostředí, kde je Etnetera zlatým partnerem) nebo pokrytí e-shopu testy a reportingem z dílny týmu QA či e-shop od týmu FRONTEND, který mu dal zcela nový kabát.

Co vám budu povídat. Rozhodnout, který z týmů se s EEF seznámil nejlépe a zároveň dosáhl nejpropracovanějšího výsledku, bylo opravdu těžké. 

EEF-tymy-e-shop

„Porcování medvěda”

Hlasování jsme rozdělili do několika kategorií. V jedné hlasovali zaměstnanci Etnetera Group, v druhé samotní účastníci soutěže a v další zase odborná porota složená z Martina Kačera (šéf ECOM divize), Jirky Štěpána (za analytický tým) a Martina Paličky (CEO Etnetera). Zúčastněné týmy bojovaly o rozdělení prize money v celkové výši 100 tisíc korun.

Celkovým vítězem se nakonec stal tým FRONTEND, druhé místo obsadil DEPLOYMENT a na třetí příčku vystoupal tým QA. Patří jim velká gratulace, stejně tak i ostatním týmům. Chtěli jsme ale odměnit i kolegy, kteří pomáhali s přípravou nebo realizací EEF Innovation Challenge a přitom nebyli v žádném z týmů. Ti byli oceněni v bonusové kategorii Hrdinský čin.

EEF Innovation Challenge byla navíc takových úspěchem, že už nyní sbíráme dotazy, kdy se uskuteční další. Stálo to totiž za to a zúčastněným patří velký dík!

Přečti si taky

Nastartujte svou cestu k AI
Icon