Upekli jsme cookies. Dáš si s námi?

Mmm, ty voní! Na našem webu jsme upekli cookies a budeme rádi, když si dáš s námi. Používáme je nejen k tomu, aby náš web správně fungoval, ale také k anonymní analýze údajů toho, kde všude na našich stránkách mlsáš. Tak co, máš chuť?

Chceš znát ingredience? Podívej se na náš recept.
Chceš znát ingredience? Podívej se na náš recept.

Na co nezapomenout při vývoji robustního e-shopu

Na co nezapomenout při vývoji robustního e-shopu, jaká témata se při zadávání požadavků opomíjí nebo jak můžeš jejich včasná specifikace urychlit cestu do e-commerce? O tom mluvil ve čtvrtek 24. března v Martinickém paláci na International E-commerce Summitu Martin Kačer, který vede v Etneteře ECOM divizi.

Martin vede v Etneteře ECOM divizi, která tvoří špičkové e-shopy díky vlastním nástrojům jako je Etnetera E-commerce Framwerok (EEF). „Unikátnost EEF vidíme v tom, že dovoluje e-shop plně přizpůsobit požadavkům zákazníka, včetně požadavků speciálních nebo netypických.

V souvislosti s růstem počtu e-shopů využívajících tuto platformou vzniká samozřejmě velký tlak na standardizaci, která zefektivňuje vývoj. A právě neustálé hledání rovnováhy mezi standardizací a speciálním přizpůsobováním na míru klienta je naším velkým úkolem," řekl nedávno Martin Kačer v rozhovoru pro Deník E15.

Ve své prezentaci na International E-commerce Summitu se Martin Kačer zaměřil na požadavky klientů, které dělají rozdíl mezi „velkým" a tím opravdu velkým hráčem na trhu, který je pak jedničkou ve svém segmentu. Těmi požadavky jsou bezpečnost, rychlost a integrace dat.

Prezentaci k tématu najdeš tady.

Trend? Rozmach omnichannel přístupu

Jaký je ale podle Martina v současné době trend na e-commerce trhu? Určitě je to růst sektoru jako celku a pokračování rozmachu omnichannel přístupu k zákazníkům i využívání umělé inteligence.

A to nejen do zákaznické části části e-shopu (např. v podobě doporučování), ale i při přípravě obsahu produktového katalogu, nebo při dalších procesech napojených na provoz e-shopu," zmiňuje Martin.

 

Přečti si taky

Nastartujte svou cestu k AI
Icon