Na co nezapomenout při vývoji robustního e-shopu

Na co nezapomenout při vývoji robustního e-shopu, jaká témata se při zadávání požadavků opomíjí nebo jak můžeš jejich včasná specifikace urychlit cestu do e-commerce? O tom mluvil ve čtvrtek 24. března v Martinickém paláci na International E-commerce Summitu Martin Kačer, který vede v Etneteře ECOM divizi.

Martin vede v Etneteře ECOM divizi, která tvoří špičkové e-shopy díky vlastním nástrojům jako je Etnetera E-commerce Framwerok (EEF). „Unikátnost EEF vidíme v tom, že dovoluje e-shop plně přizpůsobit požadavkům zákazníka, včetně požadavků speciálních nebo netypických.

V souvislosti s růstem počtu e-shopů využívajících tuto platformou vzniká samozřejmě velký tlak na standardizaci, která zefektivňuje vývoj. A právě neustálé hledání rovnováhy mezi standardizací a speciálním přizpůsobováním na míru klienta je naším velkým úkolem," řekl nedávno Martin Kačer v rozhovoru pro Deník E15.

Ve své prezentaci na International E-commerce Summitu se Martin Kačer zaměřil na požadavky klientů, které dělají rozdíl mezi „velkým" a tím opravdu velkým hráčem na trhu, který je pak jedničkou ve svém segmentu. Těmi požadavky jsou bezpečnost, rychlost a integrace dat.

Prezentaci k tématu najdeš tady.

Trend? Rozmach omnichannel přístupu

Jaký je ale podle Martina v současné době trend na e-commerce trhu? Určitě je to růst sektoru jako celku a pokračování rozmachu omnichannel přístupu k zákazníkům i využívání umělé inteligence.

A to nejen do zákaznické části části e-shopu (např. v podobě doporučování), ale i při přípravě obsahu produktového katalogu, nebo při dalších procesech napojených na provoz e-shopu," zmiňuje Martin.

 

Přečti si taky